18 Ocak 2012 Çarşamba

SEYYİDÜL İSTİĞFAR DUASI

 

Peygamber Efendimiz (s.a.v), 

"Her kim, bu duâyı inanarak sabah­leyin okur da o gün akşama çıkmadan ölürse o kimse cennetliktir.
Her kim de akşamleyin okur da, sabah olmadan 
(sabaha çıkma­dan) ölürse, o kimse cennet ehlindendir (Cennete girecektir)"  bu­yurdular .  

-Buhari-

 
"Allahümme ente Rabbî lâ ilahe illâ ente halaktenî ve ene abdüke ve ene alâ ahdike ve vâ'dike mes'tetâtü eûzü bike min şerri mâ sanâtü ebû'ü leke bi-nîmetike aleyye ve ebû'ü bizenbî fağfirlî zünûbî feinnehû lâ yağfıruz-zünûbe illâ ente bi'rahmetike yâ erhamer'râhimîn"

Ma'nâsı: 

Allah'ım! 

Sen benim Rabbimsin. Senden başka (ibâdete lâyık) hiçbir ilâh yoktur. Ancak sen varsın. Beni sen ya­rattın. Şüphesiz ben senin kulunum . Gücüm yettiği kadar, Zât-ı Ecelli âlâna verdiğim sözde durmağa çalışıyorum. 

Rabbi!

İşlediğim günahların şerrinden sana sığınıyorum. Bana lütuf ve ihsan  buyurduğun nimetleri ikrar ve itiraf ediyorum, günâhla­rımı da itiraf ediyorum.

Yâ Rabbi!

Beni mağfiret buyur (günâh­larımı bağışla), zira senden başka günâhları bağışlayacak (mağfiret edecek, af edecek) yoktur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Strese İyi Gelen Şeyler