6 Ocak 2012 Cuma

RABBİM BANA "KULUM" DEDİ!


Hz.Musa Tur Dağına çıkarken, yolunu bir zat kesmiş ve demiş ki;

"Ey Musa, içimi kasıp kavuran bir soru var ki, cevabını bilmezsem bana hiç rahat yoktur. Lütfen Rabbi'ne arz et ki; ''ben Cennetlik mi Cehennemlik miyim.?''

Adamın ısrarı üzerine,Hz.Musa

"Peki" demiş, "Sorarım..."

Dönüşte, adamcağızı büyük bir merak içinde bekler bulmuş..

Hz.Musa:
"-Rabbim buyurdu ki, söyle o kuluma..."


Adam birden canlanmış,heyecanlanmış ve bir çığlık atmış:
"-Söyleme Ya Musa!.. Gerisini söyleme!!!


Sen şunu söyle; Rabbim bana aynen böyle dedi mi? Rabbim bana, "Söyle o kuluma" dedi mi?
Rabbim bana "KULUM" dedi mi?..."

Hz.Musa:
"-Evet, böyle dedi," deyince bu zat tekrarlamış:


-Öyleyse gerisini söyleme Ya Musa!
Madem ki, Rabbim bana kulum demiş.. 
Beni ister Cennetine, ister Cehennemine atsın, mühim değil.."

Ve neşe içinde, adeta oynayarak çekilip gitmiş..

Onun bu tavrı üzerine de Rabbimiz artık Cennetlik bir kul
olduğunu bildirmiş..

"Madem ki benim kulluğunu böylesine başına tac etti ve şeref bildi,öyleyse o artık Cennetlik bir kulumdur..."

Allah hepimizi, cümle Ümmed-i Muhammed'i o derece şerefli, mutlu, emin ve imanlı kullardan eylesin. Amin ya rabbil alemin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Strese İyi Gelen Şeyler