12 Ocak 2012 Perşembe

BENİM BABAM, HERŞEYİ BİLİR

 
ÇOCUKLARIN BABALARI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ 


4 yaş: Babam her şeyi biliyor.

5 yaş: Babam çok şey biliyor.

6 yaş: Benim babam, senin babandan daha çok şey biliyor.

8 yaş: Babam her şeyi bilmiyor.

10 yaş: Babamın gençliğinde her şey çok farklıymış.

12 yaş: Aslında, babam bu konuda hiçbir şey bilmiyor.

14 yaş:
Bende babam kadar biliyorum.

17 yaş: Babama kulak asma. O artık çağdışı.

21 yaş: Babam mı? Aman Allah’ım. O hiçbir işe yaramaz.

25 yaş: Babam bu konuda az da olsa bir şeyler biliyor, ama o yaşta bir insanın bu konuda bir şeyler bilmesi normal.

30 yaş: Bu konuda babamın fikrini alsak iyi olur. O kadar deneyimli ki.

35 yaş: Babama sormadan hiçbir şey yapmam.

40 yaş: Babam her şeyi biliyor.

50 yaş: Acaba babam bu konunun üstesinden nasıl gelirdi?
Babamın yanımda olması ve bu konuda bana akıl vermesi için neler vermezdim. O’nun ne kadar akıllı bir insan olduğunu hiç takdir etmemişim. Ondan çok şey öğrenebilirdim.

60 Yaş: Aah babam aaah, hayatta olsan da sana bir kelime olsun danışabilsem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Strese İyi Gelen Şeyler