14 Nisan 2012 Cumartesi

SEVGİNİN BEDELİ



Küçük oğlu annesine geldi ve ona kağıdı uzattı.
Annesi ellerini önlüğüne kuruladıktan sonra kağıdı okumaya başladı;

Çimleri biçtiğim için; 5 tl,

Odamı temizlediğim için; 1 tl,
Alışverişe gittiğim için; 50 kr,
Küçük kardeşime baktığım için; 25 kr,
Çöpü attığım için; 1 tl,
İyi bir karne getirdiğim için; 5 tl,
Bahçeyi temizlediğim için; 2 tl,

Toplam borç 14 tl, 75 kr...


Anne, umutla kendisine bakan oğlunun elinden kağıdı aldı

ve kağıdın arka yüzüne şunları yazdı;

Seni 9 ay karnımda taşıdım; BEDAVA,

Hasta olduğunda başında bekledim, elimden geleni yaptım,
senin için dua ettim; BEDAVA,
Yıllar boyu değişik nedenlerle senin için gözyaşı döktüm; BEDAVA,
Senin için geceler kaygı duyup, uykusuz kaldım; BEDAVA,
Oyuncaklarını topladım, yemeğini hazırladım,
giysilerini yıkadım, ütüledim; BEDAVA YAVRUM.
 

Ve bunların hepsini topladığın zaman,
gerçek sevginin bedelinin olmadığını görürsün,
bedavadır çünkü…

Oğul annenin yazdıklarını okuyunca gözleri doldu.


Annesine baktı, “Anneciğim seni seviyorum” dedi

ve kalemi alarak bu kağıda
“HEPSİ ÖDENMİŞTİR” yazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Strese İyi Gelen Şeyler